Contactformulier

Wij zijn bereikbaar voor inlichtingen en vragen zowel per telefoon (tussen 9 en 17) uur als per mail:

085 009 0571

[email protected]

 

 
Wij doen er alles aan om de internetsite zo gemakkelijk en compleet mogelijk te maken en vertrouwen erop dat u online bestellen bij ons als plezierig ervaart.
Mocht u behoefte hebben aan aanvullende informatie, dan stellen wij het bijzonder op prijs als u dit middels een e-mail aan ons kenbaar maakt. Wij zullen u zo spoedig mogelijk van deze informatie voorzien.
 
Hieronder heeft u ook nog een overzicht van de veel gestelde vragen (FAQ).
1 Verzendkosten
1.1 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €6.99, ongeacht de hoogte van de bestelling.

1.2 Is er een minimumbestelwaarde?

Er geldt geen minimum bestelwaarde. U dient echter wel de verzendkosten te betalen. Om die reden is het wellicht voor u interessanter om direct nog een paar andere producten mee te bestellen.

1.3 Wanneer is de levering gratis?

Omdat Prixos u liever zeer scherpe prijzen biedt, wordt er altijd het vaste bedrag aan verzendkosten berekend.
Echter, gemiddeld bespaart u 30%, dus als u voor €100.- koopt, dan heeft u al €30.- bespaard!

2 Aanmelding als nieuwe klant
2.1 Kan ik als priveklant ook bestellen?

Ook als privepersoon kunt u bestellen. Bij de aanmelding krijgt u de keuze om zich als prive klant aan te melden.

2.2 Waarom moet ik een klantenprofiel aanleggen?

Prixos heeft uw klantgegevens nodig om de levering naar het juiste adres te kunnen sturen. Tevens is er een adres nodig voor de factuur.
U kunt er voor kiezen om een ander adres voor de levering te gebruiken als voor de factuur.

2.3 Kan ik mijn gegevens en wachtwoord wijzigen?

Door in te loggen op uw klantenprofiel kunt u uw gegevens aanpassen. U kunt in uw klantenprofiel ook zelf uw wachtwoord kiezen.

2.4 Kan ik me ook telefonisch aanmelden als nieuwe klant?

Nee, om vergissingen te voorkomen, vragen we alle klanten om zich via de website aan te melden als klant. Op deze manier kunnen we zeker stellen dat de gegevens correct zijn.
U krijgt ook een bevestigingsemail met uw gegevens en wachtwoord. Hiermee kunt u controleren of we de juiste gegevens in ons systeem hebben staan.
Indien nodig, kunt u dan ook de gegevens corrigeren en aanpassen.

3 Bestellen
3.1 Kan ik ook telefonisch of via de fax bestellen?

Nee, om de kosten laag te houden, kan niet telefonisch of per fax besteld worden.
Tevens worden er fouten voorkomen, als u zelf uw bestelling ingeeft en controleert, voor u de bestelling afsluit.

3.2 Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Ter bevestiging van het goed afsluiten van uw bestelling krijgt u altijd een orderbevestiging toegemailed.
Heeft u 30 minuten na het afsluiten van uw bestelling nog geen orderbevestiging ontvangen, dan kan het zijn dat er een probleem is.
Kijkt u eerst in uw spamfilter, of onze email met PDF hierin in komen te zitten. Mocht u helemaal geen orderbevestiging hebben ontvangen, laat u het ons even weten, dan controleren we of uw bestelling wel goed is doorgekomen.
Opgepast: de bevestiging van inschrijving als nieuwe klant is geen orderbevestiging! De orderbevestiging is een aparte email, met PDF aanhang, waarin u uw bestelling kunt controleren.

3.3 Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Prixos verwerkt uw bestelling zo snel mogelijk, om zeker te stellen dat u uw levering zo snel mogelijk zult ontvangen.
Mocht u echter direct na het bestellen vaststellen dat u een fout heeft gemaakt of iets vergeten bent, contacteert u ons dan direct, dan kunnen we nazien of een aanpassing nog mogelijk is.
Een bestelling die al doorgestuurd is naar ons magazijn, kan niet meer aangepast of gestopt worden.

4 Hoe kan ik betalen?
4.1 Op welke manier kan ik bij Prixos betalen?

Voor het overzicht van alle betaalmogelijkheden verwijzen we graag naar de speciale pagina met betaalmogelijkheden.

4.2 Kan ik ook op factuur bestellen?

Voor bedrijven, ZZP'ers, overheid en scholen bieden we graag de mogelijkheid op op factuur te bestellen. Na aanmelding als bedrijf of school krijgt u automatisch de keuze om op factuur te kopen.
Hiervoor vragen we wel een kleine kostenbijdrage van €1.99. Voor meer details verwijzen we naar de speciale pagina met
betaalmogelijkheden.

4.3 De factuur zat niet in de doos.

Prixos stuurt de factuur als PDF per email naar u toe, in de regel binnen 1-2 werkdagen na het verzenden van uw bestelling.

5 Levering
5.1 Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

In de regel ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag, mits besteld voor 17h en op voorraad. DHL levert in de regel tijdens de normale kantoortijden. Het aanvragen van speciale levertijden, bv 's ochtends of 's middags is helaas niet mogelijk. Voor meer details verwijzen we graag naar de speciale pagina met leveringsinformatie.

5.2 Mijn bestelling is nog niet geleverd.

Heeft u al wel uw factuur ontvangen, maar nog geen levering, dan kan het zijn dat er iets is foutgelopen met de levering. U kunt dit controleren, via de link in de u toegemailde pakbon, op de site van DHL. Mocht de informatie niet duidelijk zijn, neemt u dan contact op men onze klantendienst.
Voor meer details kunt u ook op de speciale pagina met leveringsinformatie nalezen wat u moet doen.

5.3 Mijn bestelling is niet volledig.

Controleert u aub altijd of u het volledige aantal dozen heeft ontvangen voor u tekent voor ontvangst.
Mocht u een volledige doos missen, of artikelen, die wel op de pakbon staan, maar niet geleverd werden, dan kunt op op de speciale pagina met leveringsinformatie nalezen wat u moet doen.

5.4 Wie levert de bestelling?

Al onze pakketten worden door DHL bij u geleverd. Controleert u aub uw bestelling bij aanlevering op volledigheid.
Bij uitzondering worden grote leveringen of speciale producten door andere vervoerders bij u aangeleverd. Meubelen worden op afspraak geleverd.

5.5 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Bij de aanmelding als nieuwe klant kunt u voor de levering een ander adres kiezen als voor de factuur. U kunt deze adressen later ook altijd weer aanpassen.
Wilt u eenmalig een ander leveradres, dan kunt u ook bij het afsluiten van uw bestelling het leveradres aanpassen.

5.6 Kan ik mijn bestelling in een ander land laten leveren?

U kunt uw bestelling enkel in Nederland laten leveren. Andere landen zijn helaas niet mogelijk.

6 Retourzending
6.1 Kan ik een artikel terugsturen?

U kunt een artikel nooit zomaar terugsturen. U dient hiervoor een retouren servicenummer aan te vragen.  Voor uitgebreide informatie over het aanvragen van een retourzending kunt u alles lezen op de speciale pagina over retourzendingen.

6.2 Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb.

Controleert u de nummers van de artikelen op de pakbon met uw orderbevestiging. Mochten deze verschillend zijn, neemt u dan contact met ons op. Komen de nummers wel overeen, en wilt u toch een artikel terugzenden, kijkt u dan voor de retourprocedure op de pagina over retourzendingen.

6.3 Mijn levering is beschadigd.

Als u een levering ontvangt en de doos is beschadigd dan dient u dit altijd te vermerken voor u tekent voor ontvangst. Mocht u bij het uitpakken van de doos vaststellen dat een artikel beschadigd is, dan neemt u het beste direct even een foto van het artikel. U kunt deze schade schriftelijk melden, liefst samen met deze foto, en vermelding van het order of factuurnummer. Voor de uitgebreide informatie leest u het beste eerst verder op de pagina garantie.

7 Garantie
7.1 Ik heb een artikel bij Prixos gekocht en dit werkt niet of niet meer.

Voor de uitgebreide informatie over garantie, hebben we een speciale pagina voor de garantie aanvragen gemaakt.

7.2 Ik heb een artikel ontvangen dat beschadigd is.

Als u een levering ontvangt en de doos is beschadigd dan dient u dit altijd te vermerken voor u tekent voor ontvangst.
Mocht u bij het uitpakken van de doos vaststellen dat een artikel beschadigd is, dan neemt u het beste direct even een foto van het artikel.
U kunt deze schade schriftelijk melden, liefst samen met deze foto, en vermelding van het order of factuurnummer. Voor de uitgebreide informatie leest u het beste eerst verder op de pagina garantie.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »